Ook Orient nu een blog! - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Volksdansgroep Orient Culemborg - WaarBenJij.nu Ook Orient nu een blog! - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Volksdansgroep Orient Culemborg - WaarBenJij.nu

Ook Orient nu een blog!

Door: Lisette en Irma

Blijf op de hoogte en volg Volksdansgroep Orient Culemborg

12 Augustus 2007 | Nederland, Culemborg

Hallo allemaal!

Voor onze reis naar Lefkas hebben we nu een blog aangemaakt. Hier kunnen jullie onze verslagen en verhalen lezen!

We zijn allemaal nu druk aan het inpakken en voorbereiden voor de laatste repetitie. En dan is het echt zo ver!

Zaterdag de 18e vliegen we weg naar Lefkas, vanaf dan kun je hier onze reis volgen! (indien er internet is...)

Voor meer info over onze reis kun je kijken op http://www.volksdans-culemborg.nl/

Groeten!

Irma en Lisette

• 16 Augustus 2007 - 07:58

Jolanda:

Hallo allemaal,
    Voor het geval ik vanavond toch nog mensen mis, wil ik jullie alvast een heel veel succes wensen daar in het warme Griekenland. Ik hoorde op de radio dat Lefkas het favoriete eiland van Jim Bakkum is dus dan zal het vast heel mooi zijn. Geniet er vooral van en jullie kunnen het dus maak jullie maar niet al te druk...
    Heel veel plezier en geniet er lekker van..

Groetjes
    Jolanda

• 17 Augustus 2007 - 15:45

Nicole Kupers:

Hallo allemaal,

Wat goed zeg en leuk dat jullie
    daarheen gaan.
    Goede reis morgen en heel veel succes
    en plezier en ik ga jullie zeker volgen.
    Leuk ook die foto's.
    Kom nog wel weer eens een keertje aanwaai..ehh..dansen.
    Met groetjes aan iedereen en tot ziens,

Nicole.

• 20 Augustus 2007 - 12:17

Maria Pelgrum:

Beste Lisette en orientgenoten, heel veel succes en plezier in Griekenland. Knap hoor!! Het verslag met foto's van Frits blijf ik volgen. Ziet er prima uit!
    Groetjes Maria