Nog enkele reacties op verslag van dinsdag - Reisverslag uit Damascus, Syrië van Volksdansgroep Orient Culemborg - WaarBenJij.nu Nog enkele reacties op verslag van dinsdag - Reisverslag uit Damascus, Syrië van Volksdansgroep Orient Culemborg - WaarBenJij.nu

Nog enkele reacties op verslag van dinsdag

Door: Mijco

Blijf op de hoogte en volg Volksdansgroep Orient Culemborg

12 Augustus 2009 | Syrië, Damascus

Hierbij nog enkele reacties van lezers op het verslag over dinsdag in Bosra

• 12 Augustus 2009 - 12:13

Ineke Vernooij:

Gelukkig is de speld eruit. Zo kom je in ieder geval nog eens ergens. Marije waren het een beetje leuke dokters of ..? Sterkte en veel succes daar. Groetjes aan iedereeen. Ineke

• 12 Augustus 2009 - 15:53

Rene:

ik zou zeggen in het vervolg alle spelden vervangen door klittenband dat zou een hoop problemen oplossen,maar of Petra daar ook zo blij mee is weet ik niet.ik denk aan jullie RENE

• 13 Augustus 2009 - 07:40

Opa Oma Verbeek:

hoera de speld is er gelukkig uit er was geen piepzak groot genoeg om ons in op te bergen.

• 13 Augustus 2009 - 19:00

Antonina & Alexandra:

Hallo is alles oké.
    Ik lees hier dat Marije en José en Lisette naar het ziekenhuis zijn geweest. Wij hopen dat alles oké en goed is.
    Groetjes Antonina& Alexandra